Kupując produkty za pośrednictwem naszej strony wspierasz Krynickie Studio Baletowe

Tenis. Tenisiści Struff, Hanfmann, Arnaldi oraz Bublik nowymi ambasadorami Waterdrop

Zawodnicy tegorocznego turnieju Australian Open: Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi i Alexander Bublik dołączają do grona ambasadorów austriackiej marki Waterdrop, wśród których jest m.in. Hubert Hurkacz. Tenisistów z oficjalnym partnerem zawodów AO2025 łączy zaangażowanie w zrównoważony rozwój i wprowadzanie innowacji w tenisie. Marka rozwija sieć ambasadorów, ale też ofertę produktową, do której dołączają nowe smaki Microenergy – Berry Boost oraz Mango Boost, a także nowe butelki z charakterystycznym gradientem ombre.

Nowi ambasadorzy ze świata tenisa

Austriacka marka Waterdrop ogłasza nawiązanie współpracy z czterema nowymi ambasadorami, tegorocznymi zawodnikami turnieju Australian Open. Są to tenisiści: pochodzący z Niemiec Jan-Lennard Struff oraz Yannick Hanfmann, Włoch Matteo Arnaldi, a także reprezentujący Kazachstan Alexander Bublik.

Jako profesjonalny tenisista zdaję sobie sprawę z tego, że nawodnienie jest niezbędne dla mojej wydajności, szczególnie podczas wymagających turniejów, takich jak Australian Open – komentuje Jan-Lennard Struff, obecnie klasyfikowany jako drugi najlepszy tenisista w Niemczech. – Współpraca z Waterdrop to dla mnie naturalny krok, ponieważ marka nie tylko dostarcza najwyższej jakości rozwiązania nawadniające, ale także podziela moje zaangażowanie w redukcję odpadów z tworzyw sztucznych. To ekscytujące współpracować z marką, która wprowadza realne zmiany zarówno na korcie, jak i poza nim.

Współpraca nawiązana podczas Australian Open 2025, którego Waterdrop jest oficjalnym partnerem, podkreśla zaangażowanie marki w promowanie zrównoważonego nawodnienia w świecie tenisa. Sportowców łączy z austriacką marką wspólne zaangażowanie w zrównoważony rozwój i wprowadzanie innowacji w tenisie.

Współpraca z Janem-Lennardem, Yannickiem, Matteo i Alexandrem jest naturalnym przedłużeniem naszego zaangażowania w rewolucjonizowanie nawodnienia w tenisie – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny Waterdrop. – Zawodnicy ci nie tylko podzielają naszą pasję do zrównoważonego rozwoju, ale także doceniają znaczenie wysokiej jakości akcesoriów do nawadniania. Nasze butelki są nie tylko ekologiczne – zostały zaprojektowane z myślą o wydajności, utrzymując zimne napoje nawet w najtrudniejszych warunkach, takich jak australijskie upały.

Nawiązanie współpracy z nowymi ambasadorami uzupełnia imponującą listę partnerów Waterdrop, do której należą m.in. Hubert Hurkacz, Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev i Cameron Norrie.

Nowe smaki kapsułek Microenergy

Oprócz nawiązywania nowych współprac ambasadorskich Waterdrop nie ustaje w rozwoju także oferty produktowej. Pierwszymi nowymi smakami w 2025 roku są dwa owocowe warianty Microenergy – rozpuszczalnych w wodzie kapsułek, które oprócz naturalnych ekstraktów z owoców i roślin oraz cennych witamin zawierają w składzie naturalną kofeinę z orzechów kola. Cherry Boost wyróżnia się kwaśno-słodkim smakiem, przypominającym wiśniowe cukierki, a Mango Boost to połączenie mango i guayusy – gatunku ostrokrzewu spokrewnionego z yerba mate. Mogą one stanowić alternatywę dla kawy oraz napojów energetycznych. Jednocześnie nie zawierają cukru i sztucznych dodatków. Oprócz tego premierowo dostępne są Uniwersalne Butelki Termiczne Ombre: czarno-różowa, czarno-czerwona oraz czarno-pomarańczowa.

Zrównoważony rozwój

Waterdrop dąży do tego, żeby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Obecnie marka dostępna jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.

9 stycznia: Ogólny widok Matteo Arnaldiego (ITA) podczas sesji zdjęciowej Waterdrop na Australian Open w Melbourne Park w czwartek 9 stycznia 2025 r. Zdjęcie: TENNIS AUSTRALIA/ MARK PETERSON
9 stycznia: Ogólny widok Matteo Arnaldiego (ITA) podczas sesji zdjęciowej Waterdrop na Australian Open w Melbourne Park w czwartek 9 stycznia 2025 r. Zdjęcie: TENNIS AUSTRALIA/ MARK PETERSON

Waterdrop to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, butelki termiczne i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą.

Powiązane informacje

15-lecie Fundacji Wawel z Rodziną15-lecie Fundacji Wawel z Rodziną
Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat...
Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat działalnościRok 2024 to...
Zapraszamy na finał konkursu blaue blume! Zagłosuj...
Już niebawem w Berlinie rozdanie prestiżowych nagród Blaue Blume dla...
Ptaki, mewy w powietrzuPtaki, mewy w powietrzu
CAMS przedstawia raport oceny jakości powietrza w...
Serwis monitoringu atmosfery Copernicus (CAMS) opublikował coroczny raport jakości powietrza...
Wybitni polscy uczniowie z nagrodami Outstanding Pearson Learner AwardsWybitni polscy uczniowie z nagrodami Outstanding Pearson Learner Awards
Wybitni polscy uczniowie z nagrodami Outstanding Pearson...
Rekordowe wyniki na arenie międzynarodowej – w czym polska młodzież...
TAYLOR SWIFTTAYLOR SWIFT
Efekt Taylor Swift. Jak jedna artystka wpłynęła...
13 grudnia Taylor Swift kończy 35 lat, a jej gwiazda...
Dziecko przed ekranem elektronicznymDziecko przed ekranem elektronicznym
Nadmiar elektroniki szkodzi rozwojowi dziecka. Jak mądrze...
Współczesny świat obfituje w ekrany. Telewizory, komputery, smartfony i tablety...
ZakochaniZakochani
Czego szukamy na romantyczny wyjazd we dwoje?
Wyjazd we dwoje na romantyczny weekend to świetny sposób na...
Wakacje wyjazdWakacje wyjazd
Jak oszczędzić czas i finanse wyruszając na...
Zadbajmy o planowanie i ….dobrze spakowany bagaż.Michał Głowa z biura...
Prawie 14,6 mln zł w ramach rządowego funduszu rozwoju dróg dla samorządów z powiatów wielickiego i proszowickiego na 2025 rokPrawie 14,6 mln zł w ramach rządowego funduszu rozwoju dróg dla samorządów z powiatów wielickiego i proszowickiego na 2025 rok
Prawie 14,6 mln zł w ramach rządowego...
– Z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2025 rok blisko...
TSUE zadecyduje o przyszłości polskich kredytobiorców. Sankcja kredytu darmowego w rękach TrybunałuTSUE zadecyduje o przyszłości polskich kredytobiorców. Sankcja kredytu darmowego w rękach Trybunału
TSUE zadecyduje o przyszłości polskich kredytobiorców.
Sankcja kredytu darmowego w rękach Trybunału.Rok 2025 rozpoczyna się od...
Woda to za mało. Zdrowotny paradoks PolakówWoda to za mało. Zdrowotny paradoks Polaków
Woda to za mało. Zdrowotny paradoks Polaków
Z badania przeprowadzonego przez dom badawczy SW Research na zlecenie...
postanowieniapostanowienia
Ruch to zdrowie! Zdrowy styl życia: postanowienia...
Czy wiesz, że najlepszy moment na rozpoczęcie zmian w swoim...
Udostępnij znajomym

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mogą ci się również spodobać