Microenergy_-_Max_Manavi-Huber

Tenis. Tenisiści Struff, Hanfmann, Arnaldi oraz Bublik nowymi ambasadorami Waterdrop

3 minutes, 32 seconds Read

Zawodnicy tegorocznego turnieju Australian Open: Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi i Alexander Bublik dołączają do grona ambasadorów austriackiej marki Waterdrop, wśród których jest m.in. Hubert Hurkacz. Tenisistów z oficjalnym partnerem zawodów AO2025 łączy zaangażowanie w zrównoważony rozwój i wprowadzanie innowacji w tenisie. Marka rozwija sieć ambasadorów, ale też ofertę produktową, do której dołączają nowe smaki Microenergy – Berry Boost oraz Mango Boost, a także nowe butelki z charakterystycznym gradientem ombre.

Nowi ambasadorzy ze świata tenisa

Austriacka marka Waterdrop ogłasza nawiązanie współpracy z czterema nowymi ambasadorami, tegorocznymi zawodnikami turnieju Australian Open. Są to tenisiści: pochodzący z Niemiec Jan-Lennard Struff oraz Yannick Hanfmann, Włoch Matteo Arnaldi, a także reprezentujący Kazachstan Alexander Bublik.

Jako profesjonalny tenisista zdaję sobie sprawę z tego, że nawodnienie jest niezbędne dla mojej wydajności, szczególnie podczas wymagających turniejów, takich jak Australian Open – komentuje Jan-Lennard Struff, obecnie klasyfikowany jako drugi najlepszy tenisista w Niemczech. – Współpraca z Waterdrop to dla mnie naturalny krok, ponieważ marka nie tylko dostarcza najwyższej jakości rozwiązania nawadniające, ale także podziela moje zaangażowanie w redukcję odpadów z tworzyw sztucznych. To ekscytujące współpracować z marką, która wprowadza realne zmiany zarówno na korcie, jak i poza nim.

Współpraca nawiązana podczas Australian Open 2025, którego Waterdrop jest oficjalnym partnerem, podkreśla zaangażowanie marki w promowanie zrównoważonego nawodnienia w świecie tenisa. Sportowców łączy z austriacką marką wspólne zaangażowanie w zrównoważony rozwój i wprowadzanie innowacji w tenisie.

Współpraca z Janem-Lennardem, Yannickiem, Matteo i Alexandrem jest naturalnym przedłużeniem naszego zaangażowania w rewolucjonizowanie nawodnienia w tenisie – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny Waterdrop. – Zawodnicy ci nie tylko podzielają naszą pasję do zrównoważonego rozwoju, ale także doceniają znaczenie wysokiej jakości akcesoriów do nawadniania. Nasze butelki są nie tylko ekologiczne – zostały zaprojektowane z myślą o wydajności, utrzymując zimne napoje nawet w najtrudniejszych warunkach, takich jak australijskie upały.

Nawiązanie współpracy z nowymi ambasadorami uzupełnia imponującą listę partnerów Waterdrop, do której należą m.in. Hubert Hurkacz, Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev i Cameron Norrie.

Nowe smaki kapsułek Microenergy

Oprócz nawiązywania nowych współprac ambasadorskich Waterdrop nie ustaje w rozwoju także oferty produktowej. Pierwszymi nowymi smakami w 2025 roku są dwa owocowe warianty Microenergy – rozpuszczalnych w wodzie kapsułek, które oprócz naturalnych ekstraktów z owoców i roślin oraz cennych witamin zawierają w składzie naturalną kofeinę z orzechów kola. Cherry Boost wyróżnia się kwaśno-słodkim smakiem, przypominającym wiśniowe cukierki, a Mango Boost to połączenie mango i guayusy – gatunku ostrokrzewu spokrewnionego z yerba mate. Mogą one stanowić alternatywę dla kawy oraz napojów energetycznych. Jednocześnie nie zawierają cukru i sztucznych dodatków. Oprócz tego premierowo dostępne są Uniwersalne Butelki Termiczne Ombre: czarno-różowa, czarno-czerwona oraz czarno-pomarańczowa.

Zrównoważony rozwój

Waterdrop dąży do tego, żeby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Obecnie marka dostępna jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.

9 stycznia: Ogólny widok Matteo Arnaldiego (ITA) podczas sesji zdjęciowej Waterdrop na Australian Open w Melbourne Park w czwartek 9 stycznia 2025 r. Zdjęcie: TENNIS AUSTRALIA/ MARK PETERSON
9 stycznia: Ogólny widok Matteo Arnaldiego (ITA) podczas sesji zdjęciowej Waterdrop na Australian Open w Melbourne Park w czwartek 9 stycznia 2025 r. Zdjęcie: TENNIS AUSTRALIA/ MARK PETERSON

Waterdrop to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, butelki termiczne i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą.

Powiązane informacje

Polska żywność w geopolitycznej pułapce? Studenci ostrzegają przed utratą rynków.Polska żywność w geopolitycznej pułapce? Studenci ostrzegają przed utratą rynków.
Polska żywność w geopolitycznej pułapce?
Studenci ostrzegają przed utratą rynków. Handel światowy staje pod znakiem zapytania....
DHL eCommerce Polska rozszerza sieć punktów OOH dostępnych w Allegro Delivery o sklepy ŻabkaDHL eCommerce Polska rozszerza sieć punktów OOH dostępnych w Allegro Delivery o sklepy Żabka
DHL eCommerce Polska rozszerza sieć punktów OOH...
DHL eCommerce Polska umacnia swoją pozycję w dostawach out-of-home (OOH)....
Koalicja OnkoZdrowia Kobiet debata 25 06 2025Koalicja OnkoZdrowia Kobiet debata 25 06 2025
Polki w walce o zdrowie: rusza Koalicja...
25 czerwca 2025 w Warszawie oficjalnie zainaugurowano działalność Koalicji Onkozdrowia...
Z wdzięcznością i szacunkiem. Obchody święta wojska polskiego w Krakowie i Tarnowie. Źródło: Małopolski Urząd Wojewódzki w KrakowieZ wdzięcznością i szacunkiem. Obchody święta wojska polskiego w Krakowie i Tarnowie. Źródło: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Z wdzięcznością i szacunkiem. Obchody święta wojska...
15 sierpnia w sposób szczególny oddajemy szacunek tym, którzy strzegą...
Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej PolsceBiedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej Polsce
Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę....
Strategiczne partnerstwo obu firm coraz silniejsze. Biedronka i DHL eCommerce Polska...
Biegniesz - pomagasz! Garwolin znów łączy sport z solidarnościąBiegniesz - pomagasz! Garwolin znów łączy sport z solidarnością
Biegniesz - pomagasz! Garwolin znów łączy sport...
Bieg „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie” wraca po...
Zapraszamy na finał konkursu blaue blume! Zagłosuj...
Już niebawem w Berlinie rozdanie prestiżowych nagród Blaue Blume dla...
15-lecie Fundacji Wawel z Rodziną15-lecie Fundacji Wawel z Rodziną
Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat...
Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat działalności Rok 2024 to...
Najlepsze płytki tarasowe mrozoodporne – poradnik 2025Najlepsze płytki tarasowe mrozoodporne – poradnik 2025
Najlepsze płytki tarasowe mrozoodporne – poradnik 2025
Czym dla tarasu są płytki tarasowe mrozoodporne? Taras to serce przestrzeni...
Kleks i wynalazek Filipa Golarza klatka z filmuKleks i wynalazek Filipa Golarza klatka z filmu
Wyobraźnia kontra technologia – zobacz zwiastun „Kleksa...
Zwiastun jednej z najbardziej wyczekiwanych premier nadchodzącego roku, filmu „Kleks...
Lilie – boginie lipca
„Lilie – boginie lipca” to poetyckie ujęcie niezwykłej obecności lilii...
Kraków, Rynek Główny. Fot. Daniel DudkaKraków, Rynek Główny. Fot. Daniel Dudka
Kraków o zachodzie słońca
Zdjęcia przedstawiające Kraków podczas zachodu słońca ukazują miasto w niezwykle...

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dwa + osiem =