Mieszanka Krakowska

Mieszanka Krakowska: Wawel wprowadza nowy smak i kampanię telewizyjną

3 minutes, 6 seconds Read

Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.

Do klasycznych galaretek Mieszanka Krakowska oblewanych czekoladą dołącza egzotyczny smak mango, inspirowany jednym z najpopularniejszych owoców tropikalnych. Nowe galaretki mają oryginalny okrągły kształt i są zapakowane w indywidualne opakowania, co zwiększa wygodę konsumenta i pozwala dłużej cieszyć się świeżością produktu. Opakowanie Mieszanki Krakowskiej Mango przyciąga wzrok atrakcyjną, owocową szatą graficzną, która doskonale prezentuje się na półce i podkreśla letni charakter produktu.

WAWEL Mieszanka Krakowska MANGO 245g
WAWEL Mieszanka Krakowska MANGO 245g

Receptura Mieszanki Krakowskiej bazuje na prostym składzie, w zgodzie z ideą programu Dobre Składniki: jest bez barwników, emulgatora E476 i sztucznych aromatów, a owocowy smak galaretek zapewnia sok z mango.

Nowa kampania i przełomowy spot z użyciem AI

Standardowa wersja galaretek Mieszanka Krakowska to produkt niezmiennie kojarzony z rodzinnymi spotkaniami i wydarzeniami szkolnymi, a forma okrągła jest szczególnie lubiana przez dorosłych konsumentów, którzy sięgają po nie indywidualnie. W swoim nowym spocie, zrealizowanym przy wsparciu technologii sztucznej inteligencji, Wawel połączył owocowy smak galaretek z nostalgiczną narracją, podkreślając tradycję i smak, który ma moc przenoszenia do wyjątkowych wspomnień i baśniowych miejsc.

Mieszanka Krakowska może pochwalić się ponad pięćdziesięcioletnią tradycją, dlatego w nowej kampanii podkreślamy ponadczasowy charakter produktu, którego smak znamy od dzieciństwa – mówi Ewa Pałka, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej Wawel SA. – Jednocześnie zależało nam na stworzeniu spotu świeżego, intrygującego i pełnego magii, dlatego w procesie produkcyjnym wykorzystaliśmy rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu reklama wyróżnia się na tle innych i w wyjątkowy sposób uwypukla nostalgiczny wymiar produktu.

„Mieszanka Krakowska Level Wawel” to pierwszy w Polsce spot AI, zachowujący ciągłość wyglądu postaci osadzonych w bardzo rozbudowanym świecie marki. Osiągnęliśmy ten efekt dzięki zaangażowaniu twórców wyjątkowo świadomie korzystających z AI jako trzeciej drogi między filmem i 3D – mówi Marcin Andruchów, reżyser i producent spotu z domu produkcyjnego Muchas Gracias, który zaproponował koncepcję kreatywną inspirowaną realizmem magicznym.

Aleksandra Białk, AI Artist z 1three.studio zaangażowana w proces produkcyjny czerpała ze swoich doświadczeń w projektowaniu ubioru, malarstwie, scenografii i filmie. Wysoki poziom realizmu zapewnił dedykowany workflow łączący modele AI z postprodukcją filmu konwencjonalnego koordynowany przez Piotra Czyżowskiego.

Wawel realizuje swoją nową kampanią założenia szerszej strategii – Level Wawel, która przenosi na wyższy poziom nie tylko poprzez smak swoich wyrobów, ale także rozwiązania wdrażane w organizacji czy innowacyjne spojrzenie na produkt i komunikację. Nową kampanię telewizyjną można zobaczyć od 20 maja w największych stacjach TV.

WAWEL Mieszanka Krakowska na okrągło Mango 245g – zabierze Cię w egzotyczną podróż pełną intensywnych smaków i aromatów. Każda pastylka to połączenie soczystej galaretki o wyrazistym smaku mango z delikatnie gorzką czekoladą, która idealnie balansuje owocową słodycz. Unikalna, cienka forma galaretki pozwala w pełni poczuć głębię egzotycznego smaku mango już od pierwszego kęsa. To wyjątkowa kompozycja, która kusi smakiem i rozpływa się w ustach, pozostawiając przyjemny, lekko tropikalny posmak. Sięgnij po tę owocowo-czekoladową nowość i pozwól sobie na chwilę prawdziwej przyjemności – Mieszanka Krakowska jeszcze nigdy nie była tak lekka i egzotyczna!

Powiązane informacje

Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej PolsceBiedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej Polsce
Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę....
Strategiczne partnerstwo obu firm coraz silniejsze. Biedronka i DHL eCommerce Polska...
WAWEL_MINIczekolady funkcjonalneWAWEL_MINIczekolady funkcjonalne
Smak, który działa! Nowe MINIczekolady funkcjonalne z...
Wawel rozwija linię produktów funkcjonalnych. Pierwszym produktem w tej kategorii...
Zimowy urok Livigno, czyli górski wypoczynek we...
Zimowy urok Livigno, czyli górski wypoczynek we włoskim stylu. Zima zbliża...
Herbapol napary owocoweHerbapol napary owocowe
Nowe napary owocowe. Mały rytuał to wielka...
Nowe napary owocowe Herbapolu Przygotowanie owocowych naparów z suszu to nie...
Nowość: Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białkaNowość: Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białka
Nowość: Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki...
Wawel od lat z powodzeniem łączy tradycję z innowacyjnością –...
Al Pacino Sonny BoyAl Pacino Sonny Boy
Al Pacino - autobiografia jednego z najbardziej...
Al Pacino Sonny Boy Tłum. Dariusz Żukowski Premiera: 27 listopada 2024 r. AUTOBIOGRAFIA...
Odkryj słodycze Wawel na wyjątkowe okazjeOdkryj słodycze Wawel na wyjątkowe okazje
Odkryj słodycze Wawel na wyjątkowe okazje
Nowy rok to czas pełen wyjątkowych chwil, które warto celebrować...
TAYLOR SWIFTTAYLOR SWIFT
Efekt Taylor Swift. Jak jedna artystka wpłynęła...
13 grudnia Taylor Swift kończy 35 lat, a jej gwiazda...
Nowy rok szkolny w cieniu neuroróżnorodności Jak wspierać dzieci w spektrum autyzmu?Nowy rok szkolny w cieniu neuroróżnorodności Jak wspierać dzieci w spektrum autyzmu?
Nowy rok szkolny w cieniu neuroróżnorodności Jak...
Początek roku szkolnego to dla wielu rodzin czas ekscytacji, ale...
Czy bezprzewodowy odkurzacz to symbol wygody czy uzależnienia od konsumpcjonizmuCzy bezprzewodowy odkurzacz to symbol wygody czy uzależnienia od konsumpcjonizmu
Czy bezprzewodowy odkurzacz to symbol wygody czy...
Współczesny świat rozwija się w ogromnym tempie. Nowe technologie stają...
Kosmetyki i akcesoria pielęgnacyjne – niedoceniony fundament codziennej troski o urodęKosmetyki i akcesoria pielęgnacyjne – niedoceniony fundament codziennej troski o urodę
Kosmetyki i akcesoria pielęgnacyjne – niedoceniony fundament...
Małe elementy, wielkie znaczenie Na rynku kosmetycznym od lat królują efektowne...
Bezpieczna zima w Karkonoszach
Zimowe wędrówki w Karkonoszach to wspaniała przygoda, ale bezpieczeństwo powinno...

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

1 × 1 =