Kupując produkty za pośrednictwem naszej strony wspierasz Krynickie Studio Baletowe

Tenis. Tenisiści Struff, Hanfmann, Arnaldi oraz Bublik nowymi ambasadorami Waterdrop

Zawodnicy tegorocznego turnieju Australian Open: Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi i Alexander Bublik dołączają do grona ambasadorów austriackiej marki Waterdrop, wśród których jest m.in. Hubert Hurkacz. Tenisistów z oficjalnym partnerem zawodów AO2025 łączy zaangażowanie w zrównoważony rozwój i wprowadzanie innowacji w tenisie. Marka rozwija sieć ambasadorów, ale też ofertę produktową, do której dołączają nowe smaki Microenergy – Berry Boost oraz Mango Boost, a także nowe butelki z charakterystycznym gradientem ombre.

Nowi ambasadorzy ze świata tenisa

Austriacka marka Waterdrop ogłasza nawiązanie współpracy z czterema nowymi ambasadorami, tegorocznymi zawodnikami turnieju Australian Open. Są to tenisiści: pochodzący z Niemiec Jan-Lennard Struff oraz Yannick Hanfmann, Włoch Matteo Arnaldi, a także reprezentujący Kazachstan Alexander Bublik.

Jako profesjonalny tenisista zdaję sobie sprawę z tego, że nawodnienie jest niezbędne dla mojej wydajności, szczególnie podczas wymagających turniejów, takich jak Australian Open – komentuje Jan-Lennard Struff, obecnie klasyfikowany jako drugi najlepszy tenisista w Niemczech. – Współpraca z Waterdrop to dla mnie naturalny krok, ponieważ marka nie tylko dostarcza najwyższej jakości rozwiązania nawadniające, ale także podziela moje zaangażowanie w redukcję odpadów z tworzyw sztucznych. To ekscytujące współpracować z marką, która wprowadza realne zmiany zarówno na korcie, jak i poza nim.

Współpraca nawiązana podczas Australian Open 2025, którego Waterdrop jest oficjalnym partnerem, podkreśla zaangażowanie marki w promowanie zrównoważonego nawodnienia w świecie tenisa. Sportowców łączy z austriacką marką wspólne zaangażowanie w zrównoważony rozwój i wprowadzanie innowacji w tenisie.

Współpraca z Janem-Lennardem, Yannickiem, Matteo i Alexandrem jest naturalnym przedłużeniem naszego zaangażowania w rewolucjonizowanie nawodnienia w tenisie – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny Waterdrop. – Zawodnicy ci nie tylko podzielają naszą pasję do zrównoważonego rozwoju, ale także doceniają znaczenie wysokiej jakości akcesoriów do nawadniania. Nasze butelki są nie tylko ekologiczne – zostały zaprojektowane z myślą o wydajności, utrzymując zimne napoje nawet w najtrudniejszych warunkach, takich jak australijskie upały.

Nawiązanie współpracy z nowymi ambasadorami uzupełnia imponującą listę partnerów Waterdrop, do której należą m.in. Hubert Hurkacz, Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev i Cameron Norrie.

Nowe smaki kapsułek Microenergy

Oprócz nawiązywania nowych współprac ambasadorskich Waterdrop nie ustaje w rozwoju także oferty produktowej. Pierwszymi nowymi smakami w 2025 roku są dwa owocowe warianty Microenergy – rozpuszczalnych w wodzie kapsułek, które oprócz naturalnych ekstraktów z owoców i roślin oraz cennych witamin zawierają w składzie naturalną kofeinę z orzechów kola. Cherry Boost wyróżnia się kwaśno-słodkim smakiem, przypominającym wiśniowe cukierki, a Mango Boost to połączenie mango i guayusy – gatunku ostrokrzewu spokrewnionego z yerba mate. Mogą one stanowić alternatywę dla kawy oraz napojów energetycznych. Jednocześnie nie zawierają cukru i sztucznych dodatków. Oprócz tego premierowo dostępne są Uniwersalne Butelki Termiczne Ombre: czarno-różowa, czarno-czerwona oraz czarno-pomarańczowa.

Zrównoważony rozwój

Waterdrop dąży do tego, żeby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Obecnie marka dostępna jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.

9 stycznia: Ogólny widok Matteo Arnaldiego (ITA) podczas sesji zdjęciowej Waterdrop na Australian Open w Melbourne Park w czwartek 9 stycznia 2025 r. Zdjęcie: TENNIS AUSTRALIA/ MARK PETERSON
9 stycznia: Ogólny widok Matteo Arnaldiego (ITA) podczas sesji zdjęciowej Waterdrop na Australian Open w Melbourne Park w czwartek 9 stycznia 2025 r. Zdjęcie: TENNIS AUSTRALIA/ MARK PETERSON

Waterdrop to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, butelki termiczne i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą.

Powiązane informacje

Zapraszamy na finał konkursu blaue blume! Zagłosuj...
Już niebawem w Berlinie rozdanie prestiżowych nagród Blaue Blume dla...
Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej PolsceBiedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej Polsce
Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę....
Strategiczne partnerstwo obu firm coraz silniejsze. Biedronka i DHL eCommerce Polska...
Polska żywność w geopolitycznej pułapce? Studenci ostrzegają przed utratą rynków.Polska żywność w geopolitycznej pułapce? Studenci ostrzegają przed utratą rynków.
Polska żywność w geopolitycznej pułapce?
Studenci ostrzegają przed utratą rynków. Handel światowy staje pod znakiem zapytania....
Biegniesz - pomagasz! Garwolin znów łączy sport z solidarnościąBiegniesz - pomagasz! Garwolin znów łączy sport z solidarnością
Biegniesz - pomagasz! Garwolin znów łączy sport...
Bieg „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie” wraca po...
15-lecie Fundacji Wawel z Rodziną15-lecie Fundacji Wawel z Rodziną
Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat...
Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat działalnościRok 2024 to...
Woda to za mało. Zdrowotny paradoks PolakówWoda to za mało. Zdrowotny paradoks Polaków
Woda to za mało. Zdrowotny paradoks Polaków
Z badania przeprowadzonego przez dom badawczy SW Research na zlecenie...
IMGWIMGW
Zimowa pogoda. Przez najbliższe dni mieszkańcy całego...
Przez najbliższe dni mieszkańcy całego naszego województwa będą odczuwali bardzo...
Ptaki, mewy w powietrzuPtaki, mewy w powietrzu
CAMS przedstawia raport oceny jakości powietrza w...
Serwis monitoringu atmosfery Copernicus (CAMS) opublikował coroczny raport jakości powietrza...
Waldemar NPPNHZK1U0s. Fot. unsplashWaldemar NPPNHZK1U0s. Fot. unsplash
Spodnie dresowe czy koszula? Zawodowy dress code
Czy sposób w jaki ubieramy się do pracy ma znaczenie?...
Ognisko ptasiej grypy w MałopolsceOgnisko ptasiej grypy w Małopolsce
Ognisko ptasiej grypy w Małopolsce
20 lutego 2025 r. Małopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii otrzymał dodatni...
TSUE zadecyduje o przyszłości polskich kredytobiorców. Sankcja kredytu darmowego w rękach TrybunałuTSUE zadecyduje o przyszłości polskich kredytobiorców. Sankcja kredytu darmowego w rękach Trybunału
TSUE zadecyduje o przyszłości polskich kredytobiorców.
Sankcja kredytu darmowego w rękach Trybunału.Rok 2025 rozpoczyna się od...
Kleks i wynalazek Filipa Golarza klatka z filmuKleks i wynalazek Filipa Golarza klatka z filmu
Wyobraźnia kontra technologia – zobacz zwiastun „Kleksa...
Zwiastun jednej z najbardziej wyczekiwanych premier nadchodzącego roku, filmu „Kleks...
Udostępnij znajomym

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Mogą ci się również spodobać